Wednesday 6 July 2011

saya tercengang~

ahha..mcam mane nak wat blog ni menyanyi2..aku dah jnuh la klik sana klik sini..ape pon xboleh..aku tgk blok si kakak aku 2 ade minah jepon nyanyi..sedap gak lagu nye..erm..mybe die taw kot mcam mana nak wat blog aku ni nyanyi2..nak tanya la esok..skang mesti die dah tido pnye..nk gerak??sama la mcm aku ckp nak mkn penampar..esok nk tnye la..haa,,dlam pada aku mryap2 dlm alam maya tadi(wah..ayat),terjumpa blog seorang orang ni..well,byk KENANGAN..nk follow ke dak ekh??erm..mlas la..biar la ia jadi SEJARAH..wah..tapi,misi aku awal2 esok nak tnye cmne nak bg blog ni nyanyi..korg mesti gelak kat aku kan,,apalah..2 pon xreti..well,ni la nmenye prses pmbljran..at least aku brtnye..x mcm sstngah org 2..semua nak jadi mr and mrs know evrything..xbaek taw cam 2..tak taw kta tnye org..dah taw,,share laa bnda 2..xssah and xrugi pon..tgok..dlam nk cri cmne nak bagi blog nyanyi,,aku dah dpt 1 knowledge yg laen kt situ..haa,,2 la,,bak kate org..dlam hidup ni,kita xkan brhnti drpda mengalami prses pmbljaran..tu la dia..dah laa..so,jgn kabut ekh bak kate kakak ku yg senget sorg2 2..babai.

No comments:

Post a Comment