Saturday 9 July 2011

Bermain Dengan Api.

assalamualaikum..haa..malam-malam ni rase diri ni poyo pon ade..ptg tadi tak rasa poyo pulak..hhaaddoi~~(pembuka bicara)..malam ni nak share sikit ngan korang semua pasal aku pernah tibai(pukul) orang..bukan ape..pagi tadi kat sekolah ade polis datang..skali 2 patrol car masuk sekolah..aku pon wondering jugak..ape jadi hari ni..tanye punye tanye ade kes pukul..jeng3..ntah la sekolah ni..ape nak jadi aku ckp..(aku pon pkul budak kat skolah tu jugak ''-_-)aku malas la nak pegi tengok lebih-lebih lantas meninggalkan tempat berkenaan dan menuju ke bilik mesyuarat utk subject seterusnya..(style kitorg memang belaja dalam bilik mesyuarat)..ok..back to headline..aku pon pernah jugak pukul orang..bukan laa sebab aku saje girang gembira suka ria aku nak pukul..mula aku pukul orang masa aku darjah dua rasenye..waktu tu aku sekolah petang..petang tu pulak hujan..time KH kitorang semua kena la masuk bilik KH kan..so,kitorang semua pon berjalan la pegi bilik KH tu..ade sorang mamat ni(nama dan alamat dirahsiakan)..dia ni saje je kot nak gurau ke ape ke ntah laa..tapi aku ternyata tertekan dengan tindakan beliau..ape dia buat kat aku??dia tadah air ujan dekat tapak tangan dia lantas dicurah ke kepaal ku..1st dia buat aku diam je..gelak sinis sikit..2nd dia buat aku cakap jangan laa..nnti demam kene air hujan..3rd dia buat..lepas dia curah kan air tu..dia baru nak cakap sejuk rasenye...sseeeeee.....pang sekali aku bagi atas dahi dia gune pencil box(mase sekolah rendah pencil box aku besi)..tak cukup dengan tu..aku ambik buku dia aku baling dalam lopak air tu..ayat dia lepas tu..??ape ni..aku bgtaw cikgu..air mata budak tu dah bertakung dah..aku jawab pulak..bgtaw la..lpas tu..dengan tak semena-mena ade sorg awek ni backup aku..''pukul je..dia yang cari pasal dulu''..wah..heroin ke aku cakap kan..hehehe..tu kes yg pertama..


yang ke dua pulak..masa aku form 3..mase tu kitorang dekat computer lab..subject english..masa tu teacher guna powerpoint bagi soalan kat kitorang..kebetulan hari tu memang aku tak de mood..aku kurang bercakap hari tu..tengah syok2 belajar 2..ade la keluar gambar perempuan hodoh dengan rambut yang kusut..1 kelas la gelak kan..tiba-tiba sayup aku dengar ''aiman's mother''..dorg lagi la gelak kuat..aku pun menggelegak la kan dengar..aku cam suara yang cakap 2..tapi takkan la nak pegi tibai kejap tu jugak kan..naya la aku..tp..marah aku tak reda-reda..rasa tak sedar pon ade..elok je habis masa english tu..aku tunggu budak tu kat luar lab..dia keluar gelak-gelak tengok aku..aku cakap ko sini kejap..dia ingat aku main-main la dengan dia..aku pegi dekat dia,,aku bagi sebijik dekat bawah mata nye..belum sempat budak tu cakap pape aku bagi lagi dekat dagu dia..lepas tu kawan aku tarik aku..dah la tu katenye..aku biarkan kejap..tak lame lpas tu..tgh budak tu pakai kasut..aku terajang pulak badan dia,,aku pon tak taw la..kenapa sampai macam tu aku buat..tapi tu la..yang pegi kutuk-kutuk mak aku apasal kan??so,,kena la..kutuk aku,aku boleh la tahan lagi..


tu la dia..aku rasa bebal pon ade sebenarnye..tak seronok sebenarnye marah-marah ni..sakit kepala..tapi aku post benda ni bukan la pulak aku nak bangga diri or cakap aku ni kuat..(kuat ke)..tapi..main point nye kat situ..kalu orang tak kacau kite knape kita nak kacau orang??kan..kan..kan?,,tu la dia..harap boleh jadi iktibar la..huurmmm,,tetiba aku rase sedih..babai~




No comments:

Post a Comment