Tuesday 5 July 2011

Ini blog saya yang brand new..

assalamualaikum pembuka bicara,salam dihulur maaf dipinta..haa..tgok..aku bkan boleh nampak tmpat2 yg mmg boleh ditulis ni..ade je yang nak aku tulis(ok aku mrepek).so,ini blog aku yg baru,,blog yg lama 2 dh brsawang sgt2..ade labah2 dah sewa dh pon..nk dmajukan kwasan 2 kate nye..ambek la kau aku ckp..jgn kau buat onar sudah~selamat bliau pham dgn khndak aku yg memuncak ni..ok..kat blog ni aku pnye tema bbas..kita boleh bncang pe saje yg kite suka..(kjap aku,kjap kita)tak kisah laa,pelajaran,sistem pljaran 2 sndiri,sukan,manchester united(team lain sila2 laa nyah dari sini),hiburan,personaliti,isu2 terkini,mcm2 lg la..tp not about harming others and nudity.sini bkan tempatnye..pegi la bkak sendri kt tmpat laen..aku xgalakkan,tapi klau dah kat kpale korg nak pkir bnde 2 je..ape nak wat kan..so,,pepandai la..korg pon dialu2kan utk komen pape saje yg aku post..tapi,,biar la kne tajuk..jgn laa aku post pasal stokin,,korg komen ckp musim rambutan dah dekat,,aku campak je korg dlam sungai~..so.first post ni 2 jela kot..insyaAllah aku akan selalu merajinkan diri aku utk mengupdate namasayasangatcomel ni..so,,2 jela..babai.


(bahasa yang digunakan diatas tidak digalakkan untuk digunakan di dalam urusan rasmi waima karangan bahasa melayu.dialek yang digunakan ialah berdasarkan pertuturan harian.jadi jangan di salah tafsir)

No comments:

Post a Comment